แบบประเมินความพึงพอใจ

User Satisfaction Survey on the Interlibrary Loan Service
ข่ายงานห้องสมุดมหาวิทยาลัยส่วนภูมิภาค (PULINET)

คำชี้แจง

แบบสอบถามนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อสำรวจความพึงพอใจผู้ใช้บริการที่มีต่อการใช้บริการยืมระหว่างห้องสมุด ในข่ายงานห้องสมุดมหาวิทยาลัยส่วนภูมิภาค (PULINET) และเพื่อนำผลไปพัฒนาและปรับปรุง การให้บริการที่มีประสิทธิภาพมากยิ่งขึ้นต่อไป


English: This questionnaire aims to assess user satisfaction with the interlibrary loan service within the Provincial University Library Network (PULINET). The collected data will be used to improve and enhance the efficiency of the service.

1. ประเภทผู้รับบริการ (User Category) *
2. สังกัดมหาวิทยาลัย (Affiliated University) *
3. ท่านขอใช้บริการในเรื่องใด (Which service did you request) *
4. การให้บริการของเจ้าหน้าที่ *
Overall Service Quality of Library Staff
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
5. รูปแบบและขั้นตอนในการให้บริการมีความเหมาะสม *
Appropriateness of Service Process and Procedures
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
6. การประชาสัมพันธ์ บริการยืมระหว่างห้องสมุดทั่วถึง หลากหลายรูปแบบ *
Effectiveness and Accessibility of Interlibrary Loan Service Promotion
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
7. ความพึงพอใจภาพรวมต่อการใช้บริการยืมระหว่างห้องสมุด PULINET ILL *
Overall satisfaction with the PULINET interlibrary loan service
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
8. ท่านมีความตั้งใจที่จะใช้บริการ PULINET ILL อีกในอนาคต *
You intend to use the PULINET ILL service again in the future
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
9. ท่านพร้อมที่จะแนะนำบริการ PULINET ILL ให้เพื่อนหรือเพื่อนร่วมงาน *
You are willing to recommend the PULINET ILL service to friends or colleagues
1 = ไม่พอใจมาก / Very Dissatisfied 5 = พอใจมาก / Very Satisfied
ข้อเสนอแนะ / ความคิดเห็นเพิ่มเติม (Suggestions / Additional Comments)
Please provide any additional comments or suggestions